فروشگاه شیرآلات آریا

پخش مستقیم شیر فلکه کشویی کیس kass با ضمانت و شیر فلکه آتش نشانی din با تاییدیه آتش نشانی

فروشگاه شیرآلات آریا

پخش مستقیم شیر فلکه کشویی کیس kass با ضمانت و شیر فلکه آتش نشانی din با تاییدیه آتش نشانی



فروشگاه شیرآلات آریا ، عاملیت مجاز و پخش مستقیم شیر فلکه کشویی کیس kass با ضمانت و شیر فلکه آتش نشانی din با تاییدیه آتش نشانی با هدف ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب و ارائه و مشاوره راه کار های جامع در خصوص صنعت آبرسانی در تهران افتتاح شده است . این فروشگاه با داشتن بهترین متخصصین می تواند بهترین پیشنهاد و مشاوره را به مشتریان گرامی ارائه دهد . محصولات عرضه شده با جدیدترین تکنولوژی روز تولید شده و توسط کارشناسان ما تمامی موارد فنی تست شده است . همچنین تمامی مدارک تایید صلاحیت های فنی و .. نیز به مشتریان گرامی ، جهت اطمینان بیشتر ارائه خواهد شد . امید است با بهترین خدمات ، بتوانیم در جهت افزایش اعتماد مشتریان به خود گام برداریم . از مهمترین کالاهای ارائه شده در این فروشگاه می توان به محصولاتی چون شیر فلکه کشویی کیز (kass) و شیر فلکه آتش نشانی din اشاره کرد . تمامی محصولات از قبیل شیر فلکه کیس و سایز محصولات همراه با ضمانت نامه و تاییدیه های لازم ، مانند تاییدیه آتش نشانی ، به مشتریان گرامی عرضه خواهد شد .

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شیر فلکه آتش نشانی شیری است که در مناطق مختلف برای تامین آب جهت مواقع حریق، شستشوی خیابان و آبدهی باغچه ها استفاده می کنند. جنس شیرآلات آتش نشانی معمولا از آلیاژ برنج که ترکیب مس و روی است می باشد و به همین دلیل از طول عمر بالایی برخوردار است.
دو نوع شیر فلکه آتش نشانی داریم زاویه دار و ایستاده که در جوار مدارس و خیابان ها و غیره مشاهده کرده اید. شیر زاویه دار در جعبه یا باکس آتش نشانی استفاده می شود و در کل جهت نصب در تابلوی آتش نشانی استفاده می شود.

  • میثم نجفی خواه
  • ۰
  • ۰

معرفی  شیر فلکه کشویی یا گیت ولو
اگر به دنبال شیرفلکه ای هستید که مسدودکننده باشد و دو حالت باز و بسته داشته باشد، شیر کشویی مناسب می باشد. شیر فلکه کشویی دارای نشیمنگاه  است که زبانه شیر روی آن مینشیند و مسیر عبور سیال را سد میکند. شیر کشویی را می توان به صورت دستی از طریق فلکه یا آچار مخصوص (در صورت نصب در یک محفظه) و یا به وسیله یک محور (در صورت نصب در زیر زمین) باز و بسته کرد. باز و بسته کردن شیر به صورت خودکار از طریق مکانیزم نیز مخصوص امکان پذیر است و جهت استاندارد بستن شیر، موافق جهت عقربه های ساعت است.

  • میثم نجفی خواه