فروشگاه شیرآلات آریا

پخش مستقیم شیر فلکه کشویی کیس kass با ضمانت و شیر فلکه آتش نشانی din با تاییدیه آتش نشانی

فروشگاه شیرآلات آریا

پخش مستقیم شیر فلکه کشویی کیس kass با ضمانت و شیر فلکه آتش نشانی din با تاییدیه آتش نشانی



فروشگاه شیرآلات آریا ، عاملیت مجاز و پخش مستقیم شیر فلکه کشویی کیس kass با ضمانت و شیر فلکه آتش نشانی din با تاییدیه آتش نشانی با هدف ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب و ارائه و مشاوره راه کار های جامع در خصوص صنعت آبرسانی در تهران افتتاح شده است . این فروشگاه با داشتن بهترین متخصصین می تواند بهترین پیشنهاد و مشاوره را به مشتریان گرامی ارائه دهد . محصولات عرضه شده با جدیدترین تکنولوژی روز تولید شده و توسط کارشناسان ما تمامی موارد فنی تست شده است . همچنین تمامی مدارک تایید صلاحیت های فنی و .. نیز به مشتریان گرامی ، جهت اطمینان بیشتر ارائه خواهد شد . امید است با بهترین خدمات ، بتوانیم در جهت افزایش اعتماد مشتریان به خود گام برداریم . از مهمترین کالاهای ارائه شده در این فروشگاه می توان به محصولاتی چون شیر فلکه کشویی کیز (kass) و شیر فلکه آتش نشانی din اشاره کرد . تمامی محصولات از قبیل شیر فلکه کیس و سایز محصولات همراه با ضمانت نامه و تاییدیه های لازم ، مانند تاییدیه آتش نشانی ، به مشتریان گرامی عرضه خواهد شد .

  • ۰
  • ۰

شیرفلکه های صنعتی در جهت محدود کردن، توقف و کنترل جریان سیال استفاده می شود.  شیر فلکه های صنعتی به طور خاص در موارد زیر کاربرد دارند:
•    کنترل سرعت خنک شدن سیال در شبکه های خنک کننده و تنظیم دما
•    کنترل جریان اسید ها و باز های غلیظ جاری در شبکه های لوله کشی صنعتی
•    تغییر مسیر جریان از خطی به خط دیگر که توسط فلکه های سه راهی انجام می شود
•    محدود کردن جریان برای بالانس سیستم
•    جلوگیری از جریان معکوس ( شیر فلکه ی یکطرفه)
•    قطغ اتوماتیک جریان در صورت بروز خرابی در سیستم لوله کشی صنعتی

هنگام انتخاب شیر فلکه های یک شبکه ی لوله کشی صنعتی، باید کاربرد کوتاه مدت و بلند مدت آن ها را در نظر بگیرید و بسته به نیاز سیستم، شیر های مناسب را انتخاب کنید. هر شیر فلکه مزایا و معایب خود را دارد و بهتر است از هر کدام در محل ایده آل خود استفاده شود.
 
انواع شیر فلکه در لوله کشی صنعتی
یک مهندس حرفه ای هنگام طراحی شبکه ی لوله کشی صنعتی ، شیر فلکه ها را با توجه به کاربرد آن ها و نیاز سیستم انتخاب می کند. برخی از عوامل موثر در این انتخاب عبارتند از:
•    نوع سیال جاری در شبکه
•    فرکانس کارکرد مورد انتظار
•    سایز خط لوله کشی
•    هزینه ی نگه داری از سیستم
•    بودجه ی پروژه
 

پرکاربرد ترین شیر فلکه ها در لوله کشی صنعتی به شرح زیر می باشند:
 
شیر فلکه توپی (Ball Valve)
شیرفلکه توپی پرکاربرد ترین نوع شیر فلکه برای جریان مایعات در سیستم های لوله کشی صنعتی است. این شیر فلکه حاوی یک کره توخالی است که حفره ای دایره در دیواره ی خود دارد. وقتی شیر فلکه در موقعیت باز قرار دارد، حفره در راستای لوله قرار میگیرد و مایع جریان پیدا می کند. در موقعیت بسته، کره 90 درجه می چرخد و باعث قطع جریان می شود.
 
شیر فلکه کشویی (Gate Valve)
شیر فلکه ی کشویی حاوی یک کشو یا بندآور می باشد که هنگام پایین آمدن جریان را قطع می کند. شیر فلکه کشویی برای دو حالت باز و بسته مناسب می باشد و عموما در مواقعی که فرکانس کارکرد پایین است استفاده می شود.
 
شیر فلکه یکطرفه (Check Valve)
در اکثر شبکه های لوله کشی صنعتی از شیر های یکطرفه برای جلوگیری از وقوع حادثه استفاده می کنند چرا که شیر فلکه یکطرفه به سیال اجازه ی بازگشت نمی دهد و از جریان معکوس جلوگیری می کند. هنگامی که سیال رو به جلو در جریان است، شیر فلکه باز است اما به محض توفقف یا تغییر جهت جریان، شیر فلکه ی یکطرفه بسته می شود.
 
شیر فلکه پروانه ای (Butterfly Valve)
برخلاف برخی از شیر فلکه ها که فقط در دو حالت باز و بسته کاربرد دارند، شیرفلکه پروانه ای برای کنترل جریان بدون توقف کامل آن کاربرد دارد. شیر پروانه ای حاوی یک دیسک می باشد که می تواند در جهت عقربه های ساعت یا در خلاف آن دوران پیدا کند تا جریان افزایش و کاهش یابد. بسته به جریان دلخواه، دیسک می تواند عمود بر جریان، موازی آن و یا میان این دو حالت قرار بگیرد. شیرهای پروانه ای نسبت به دیگر شیر فلکه ها ارزانتر هستند و توانایی ایجاد افت فشار و جریان بیشتری دارند و به همین دلیل انواع پر کاربرد  شیر فلکه در لوله کشی صنعتی می باشند.
 
شیر فلکه دیافراگمی (Diaphragm Valve)
این شیر فلکه حاوی یک دیافرگم می باشد که با پایین و بالا رفتن جریان را کنترل می کند. شیر دیافرگمی برای استفاده در شبکه های لوله کشی صنعتی که سیالی حاوی ذرات جامد را جابه‌جا می کنند ایده آل است. این شیر فلکه ها نسبت به موارد مشابه، در ازای هزینه ی بیشتر، دقت بسیار بالاتری در کنترل جریان ارائه می دهند.
 
علاوه بر موارد ذکر شده در بالا از دیگر انواع شیر فلکه نیز در لوله کشی صنعتی استفاده می شود.

 

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • میثم نجفی خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی